اقتصاد رسانه; رويکرد نظري رسانه اي | مدرسه اقتصاد

ترجمه

پاتوق دانشجو

جزوات

boxweb

اقتصاد رسانه; رويکرد نظري رسانه اي

Print Friendly, PDF & Email

زمان انتشار: ۱۹:۱۸ ۱۳۹۲/۰۵/۶

واژه اقتصاد رسانه به عنوان مرجعي براي يک حوزه علمي، در سطحي وسيع به عنوان يک واژه عمومي براي تحقيقات اقتصادي يک رسانه واحد مثل فيلم، تلويزيون، راديو، اينترنت و … استفادهشده است. اغلب مطالعاتي که بر روي رفتار مصر فکنندگان انجام م يگيرد، بر ساختار بازار ياويژگي هاي توليدي يک رسانه خاص به عنوان کالا تمرکز دارد

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

مطالب مرتبط

آخرین مطالب